Translate

Website Translation

Selasa, 31 Mac 2009

MALAS KE SEKOLAH

Jam sudah pun menunjukkan pukul tujuh pagi. Salam masih lagi berdengkur. Ibunya pun segera mengejutkannya untuk ke sekolah.

Ibu : Salam! Salam! Bangun, nak! Pergi sekolah. Nanti kamu terlambat.

Salam : Alah mak...Salam tak mahu pergi sekolah!

Ibu : Apa! tak mahu pergi sekolah? Baik, Salam berikan mak dua sebab mengapa Salam tak mahu ke sekolah??

Salam : Semua murid-murid tak suka Salam. Guru-guru di sekolah pun tak suka pada Salam!

Ibu : Itu bukan alasan bagi Salam untuk tidak ke sekolah.Cepat!Bangun sekarang!

Salam : Baiklah, sekarang mak pulak berikan Salam dua sebab mengapa Salam mesti pergi ke sekolah.



Ibu : Eh...eh...bertuah punya anak! Salam dengar baik-baik.

Pertama...Salam dah berusia lima puluh tahun. Kedua, Salam tu kan PENGETUA SEKOLAH!!!!!!

4 Pengomen:

parkbhuthe berkata...

hahahha siot jer...
salam cekgu besau ghopenyer hahah

spyequipment4u berkata...

hampeh punya Salam...kalu aku jadi mak dia mesti aku luku2kan kepalanya.

Lawak Antarabangsalah cite ni..
locksmith tools

Tanpa Nama berkata...

Haha.. Aku pun same

NAL berkata...

hoi2.. sengal.. XD

Related Posts with Thumbnails

Send e-mail to me now!!