Translate

Website Translation

Jumaat, 10 April 2009

AYAM GAY

Ayam Jantan Tua: Hei ayam jantan muda! Kalau kau nak tau, semua ayam betina kat sini aku punya!!

Ayam Jantan Muda: Wah2 mane aci cam tu!!

Ayam Jantan Tua: Ahh! Aku peduli ape!!

Ayam Jantan Muda: Ok, ape kate kite bertanding? Kite lumbe lari, sape yg menang maka sume ayan betina kat sini die punye.. Amacam, setuju?

Ayam Jantan Tua :Baik, tapi dgn satu syarat,

aku mesti lari dulu sebab aku dah tue, kau tentu dapat kejar aku dari belakang..

Ayam Jantan Muda: Ok..

Nak dijadikan cerite, dalam tengah berkejar kejaran, tiba-tiba satu tembakan terkena pada ayam jantan muda. Rupa-rupanya tuan mereka yg menembak. Maka berkatalah si tuan ni.. ”Tak gune punye ayam, tiap-tiap kali aku beli ayam mude je mesti gay!!”

3 Pengomen:

parkbhuthe berkata...

erk ayam ponn ada gay ker hahahha
tuan ayam tu salah anggap lah

Pain sama berkata...

Nak wat cam ne, dah nasib ayam tu.. huhu

Tanpa Nama berkata...

hha ,kelaka seh !

Related Posts with Thumbnails

Send e-mail to me now!!