Translate

Website Translation

Rabu, 23 November 2011

Lawak Payung Terjun

Sebuah pesawat yang membawa 5 org penumpang telah mengalami kerosakan enjin dan tinggal masa utk terhempas . malangnya hanya ada 4 beg payung terjun sahaja di dalam pesawat tersebut.

penumpang pertama berkata....

"aku Datuk Lee Cong Wei. Malaysia amat memerlukan aku dalam kejohanan All England."
... lalu dia pun mengambil beg pertama dan terus terjun.

penumpang kedua pula berkata....

"aku mark zukerburg. takde aku, takde mukabuku. so biarkan aku hidup."
lalu mengambil beg kedua dan terus terjun.


penumpang ketiga muncul.....

"aku presiden Amerika Syarikat George W. Bush. Aku ada tanggungjawab untuk menjaga negara dan rakyat. tambahan pula aku seorang presiden yang terpandai dalam sejarah Amerika. Aku juga bla bla bla...
10minit berlalu, dia mengambil beg ketiga dan terus terjun tanpa menoleh kebelakang .
Penumpang keempat pula Osama Bin Laden berkata kepada penumpang kelima, seorang budak berumur 10 tahun. katanya :

"aku seorang muslim dan biarkan Allah sahaja yg menentukan nasib ku . kamu ambillah beg payung terjun tersebut dan selamatkan diri kamu.

lalu budak tersebut pun berkata ....

"jangan bimbang pakcik, ada satu lagi beg payung terjun untuk pak cik. presiden yang kononnya terpandai dalam sejarah Amerika itu telah terambil beg sekolah saya

8 Pengomen:

wifemdnavy berkata...

Hi hi lawak2 zaman sekolah nih

Tanpa Nama berkata...

Suka2

Tanpa Nama berkata...

Best jugak..

Tanpa Nama berkata...

Laaawaak..

Tanpa Nama berkata...

Perasan tul presiden tu

Unknown berkata...

Hahahahaj😹😹😹lawak lah. .kesian presiden tu...biar mampuh keras.

Tanpa Nama berkata...

Gilaaa...haha

Unknown berkata...

Terbaek

Related Posts with Thumbnails

Send e-mail to me now!!