Translate

Website Translation

Sabtu, 20 Mac 2010

Ayat2 Tarikh Lahir

Jom try ni kwn2..
1-Ambil ayat dari bulan korang lahir:

January--------aku sepak
February-------aku lompat atas
March-----------aku karate
April-------------aku cium
May--------- ----aku terajang
June-------------aku peluk
July--------------aku buat sardin dengan
August-----------aku makan dengan
September------aku menari dengan
October----------aku menyanyi dengan
November-------aku jelir lidah kat
December-------aku lari keliling



2-Ambil ayat dari hari lahir korang

1------- burung hantu
2------- makluk asing
3--------public phone
4------- basikal aku
5------- lelaki salji
6------- gangster kampung
7--------mobile telefon aku
8--------hantu jepon
9--------kawan baik nenek aku
10-------kawan lembu aku
11-------cikgu lama aku
12-------kerbau ayah kawan aku
13-------ahli bomba
14-------lembu mak aku
15-------kambing ayah aku
16-------kapak mak aku
17-------lesung batu
18-------pedang aku
19------ lelaki lembut
20-------tikus adik aku
21------ ninja
22-------Chuck Norris
23-------mee kari adik aku
24-------kambing aku
25-------pemain bola sepak
26-------buaya
27-------ayam serama
28-------ipod aku
29-------kucing engkau
30-------kutu rayau
31-------hantu jepun

3-Ambil ayat dari hujung tahun korang di lahirkan

1--------- di dalam kereta aku
2 ---------di atas katil engkau
3 ---------di dalam jamban
4 ---------di bawah katil
5 ---------di atas motosikal
6 ---------di bawah jambatan
7 ---------di atas bumbung rumah
8----------masa makan atas meja
9 -------- semasa jalan2 cari kucing adik aku
0 -------- di dalam bilik tokwan

4-Ambil ayat dari color yang korang suka:

putih---------sebab aku suka macam tu
hitam--------sebab aku memang degil
Pink----------sebab aku memang terer
merah-------sebab ade suara yang bagitau aku
biru----------sebab aku seksi dan aku boleh buat
hijau---------sebab aku betul2 serius nak lakukan
Purple-------sebab ada orang suruh
kelabu-------sebab aku tak boleh control diri aku
kuning-------sebab ade orang ofer aku 10 rm
Orange------sebab aku pikir aku bijak
cokelat------sebab aku memang boleh buat
lain2---------sebab diri aku seorang ninja!

Contoh ayat lahir pd 21/12/1989 (p/s:untuk tahun ambik no akhir ajer)
aku lari keliling ninja semasa jalan2 cari kucing adik aku sebab ade suara yang bagitau aku

So sambung ayat2 ni tgk apa ayat yg keluar dari tarikh lahir korang..

40 Pengomen:

Pain sama berkata...

Lps da bace tu leh la kongsikan ayat2 tu kat sini k.. hehe

Buaye darat berkata...

aku menyanyi dengan buaya di atas bumbung rumah sebab aku betul2 serius nak lakukan... haha.. mmg klaka la blog ni..

NuR 'aQiLaH berkata...

aku mkn dgn kerbau ayah kawan aku semasa jalan2 cari kucing adik aku sebab aku memang terer

hahah!
aku hebat!!

Hazirah al-Barakbah berkata...

aku sepak kucing engkau di atas bumbung rumah sebab ada org suruh ;)

Pain sama berkata...

Huh.. Ganas2 sumenye.. huhu

Pain sama berkata...

iza_fiza:Bia betoi?? =P

Diba Chan berkata...

Aku cium ipod aku di bawah katil sebab ade orang ofer aku 10 rm.

Pain sama berkata...

Diba:Sengal je ko.. haha

Diba Chan berkata...

sengal2 aq, sengal lagi ko.. :P

Deep Down IN MyHeaRT berkata...

ak cium pemain bola sepak di dalam bilik tokwan sebab ak suka macam tue...



p/s: gile ayat ak.. bahaya kut... sape la pemain bola sepak yg bertuah tue..

mentoshlight berkata...

aku lompat atas buaya di atas bumbung rumah sebab aku betul2 serius nak lakukan

Nurul Farhana berkata...

apsal lawak sgt entry ni..huhuu...

'aku makan dengan lembu mak aku masa makan atas meja sebab aku memang degil'

sHaFAa berkata...

''aku makan dengan burung hantu di dalam bilik tokkwan sebab diri aku seorang ninja''

[Nizt89] berkata...

wah!!! tak yah buat dah, awk dah tolong buatkan tarikh lahir saya wahahaha --> 21/12/1989 sebijik!

Pain sama berkata...

Nurul Farhana:Huhu.. bia btl nurul??

nisa yachiru berkata...

"aku lompat atas hantu jepon masa makan atas meja sebab aku memang terer" ~nGarutt~ Pein ChaN!

.:cEmmAh:. berkata...

aku peluk lelaki salji di atas bumbung rumah sebab aku betul2 serius nak lakukan...hahahahah

Pain sama berkata...

Yachiru:Eh sape yg ngarut skng ni?? =P

sumayyah berkata...

aku menari dgn mobile telefon aku di atas katil kau sbb aku betol2 serius nk lakukan
budak baek lagi :)
tapi x taw katil sapa aq rembat..hehe

sumayyah berkata...

aku menari dgn mobile telefon aku di atas katil kau sbb aku betol2 serius nk lakukan
budak baek lagi :)
tapi x taw katil sapa aq rembat..hehe

Lan_Skywalker berkata...

Aku menyanyi dengan ayam serama di dalam bilik tokwan sebab aku seksi dan aku boleh buat..
Wakakakaka... Damn!

gadistechnic berkata...

aku lompat atas lelaki lembut di dalam bilik tokwan sbb ada org suruh.....hahahahahah

MyLunaheart007 berkata...

biar btul beb...kelakar tuuu..:)))

Pain sama berkata...

Lan:Ko seksi ke?? huhu
Gadistechnic:Lelaki lembut malang mane la yg kene lompat tu.. hehe
MyLunareart007:Xwat ke? hehe

alphard.ahmad berkata...

aku makan dengan basikal aku di atas motosikal sebab aku seksi...

hampeh tol!!

Pain sama berkata...

Haha.. Ok la tu..

Tanpa Nama berkata...

aku terajang kawan baik nenek aku di dalam bilik tokwan sebab diri aku seorang ninja!

dyana berkata...

aku makan dengan ahli bomba di atas katil engkau sebab aku memang terer.
hoho,,

parkbhuthe berkata...

kahkahkah

Ara Zainal berkata...

aku lari keliling kerbau ayah kawan aku masa makn atas meja sebab ada orang suruh!

haha. nice one! gilerr

mamakmuda berkata...

Hoh! Ape jd ngan aku nie! aku terajang iPod aku d ats bumbung rmh sbb...aku x leh kontol..eh! Kontrol diri aku!!! Ho..hooo!!! Tulun'lh aku nie woiii!!! Hncur iPod aku!!!

Pain sama berkata...

Aku leh tolon ko mamakmuda.. Ko bg je ipod ko kat aku, mest slamat

cokelat berkata...

aku peluk buaya semasa jalan2 cari kucing adik aku sebab ada suara yang bagitau aku

hahaha...sangat funny

i-SYA berkata...

21/12/1989 hari lahir kakak saya!

wow!

tersama pulak. :D

i-SYA berkata...

Aku peluk lelaki lembut di dalam jamban sebab aku suka macam tu.

eeek~

bunyi semacam je. haha

Pain sama berkata...

Semacam xpe, jgn 2 3 macam.. huhu

akudiawan berkata...

WAT SEKIAN KALI WA BCA LWK NIE D PELBGI BLOG! MUAK!

Tanpa Nama berkata...

ak lari keliling buaya di atas bumbung sebab ak pkir ak bijak . . HAHA

uciro oniezuka berkata...

Aku sepak kerbau kwan ayah aku ke bumbung Sebap aku tere

Tanpa Nama berkata...

Aku makan dengan hantu jepun semasa jalan2 cari kucing adik aq sebab ade suara bagitau aq

Related Posts with Thumbnails

Send e-mail to me now!!