Translate

Website Translation

Khamis, 29 Januari 2009

Teka Teki Teka Tekuk!!!

1. Hitam dan berpeluh.. Ha.. Apa dia??

2. Apa benda bila masuk segitiga bila keluar bergulung-gulung?

3. Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi?

4. Banyak-banyak kotak, kotak apa yang tak boleh angkat?



5. Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar???

6. Ada seorang imam, tengah semahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia.
Pastu dia jilat kaki dia, BATAL TAK AIR SEMAYANG IMAM TU???

7. 4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi kenapa tak basah langsung??

6 Pengomen:

Pain sama berkata...

Ok, dah leh post comment.. hehe

parkbhuthe berkata...

orait aku post balik eh
1)kueh koci
2)spender heheh
3)langit hehe
4)kotak penalti
5)sebab dier gali gune cangkul
6)tak batal sebab anjing tu jilat kaki dier sendirik
7)sebab ari tak ujan

imawari10

ToKMoH RAMLi berkata...

alaa...parkbhuthe dah jawab laa..

spyequipment4u berkata...

kih..kih...kih... teka tekuk antarabangsa nih...kalu mat salleh baca mesti depa kata baguih dan kelakar.
Nanti terkenal la blog ni.
Tahniah la aku ucapkan...memang ho liau.

Cheers!
locksmith tools

Pain sama berkata...

Tp kan tok moh, parkbhuthe lom pasti betl lg, try la jawab.. huhu

Pain sama berkata...

Ok, jawapan untuk teka teki..
1. Semut itam tengah berjoging
2.Spender@ sua dalam.. hehe
3.Mestilah kuih lepat liat sebab sampai lelangit.. =p
4. Kotak penalti
5.Sebab mane ade orang gali gune seliper..
6.X batal sebab anjing tu jilat kaki sendiri.. hehe
7.Mestilah sebab tak ujan.. haha.. Pade sape2 yg jawab betul tahniah eh... =p

Related Posts with Thumbnails

Send e-mail to me now!!