Translate

Website Translation

Ahad, 22 November 2009

Motor Harley Davidson

Pada suatu petang, dua orang pemuda sedang bersiar-siar menaiki kereta. Tiba-tiba seorang penunggang motor Harley Davidson memotong kereta mereka sambil menjerit " Woi!! Korg pernah ke bawak motor harley Davidson??". Selesai berkata-kata, dia terus meluncur dengan laju meninggalkan kereta pemuda itu jauh di belakang. " Ceh berlagak betul mamat tu! Jom kejar dia.. ", marah si pemuda A. "Jom!", balas pemuda B.. Lalu mereka pun memecut untuk mengejar pemuda bermotor yang berlagak tadi.. Tiadk sampai lima minit, mereka pun bertemu semula dengan penunggang motor tadi. Baru saja kereta mereka menyaingi motor tersebut, penunggang motor tersebut mengulangi ayat tadi sekali lagi, "woi!! Korang pernah ke naik motor Harley Davidson??". Selepas itu, motor tersebut terus meluncur laju sekali lagi meninggalkan kereta pemuda itu.


"Berlagaknya!! Takpe, aku harap dia accident la kat depan same tu.. " kata pemuda B dengan marah sekali.. Kurang dari dua minit setengah perjalanan, mereka ternampak motor Harley Davidson tadi terbabas dan melanggar pembahagi jalan. Maka dua orang pemuda tadi pun memberhentikan kereta mereka untuk membantu pemuda bermotor itu. Ketika mereka sedang membantu, tiba-tiba penunggang motor tadi bertanya, "Korang pernah ke bawak motor Harley Davidson?".

"Hoi! Yang ko ni belagak sangat kenapa ha? Dah jatuh pun nak eksen lagi!!", marah pemuda B. "Kenapa awak cakap macam tu? Saya cuma nak tau kalau kalau awak pernah bawak motor Harley Davidson, boleh la bagi tau saya kat mane breknye.. ", kata pemuda bermotor itu td..

5 Pengomen:

wifenavy berkata...

he he he.. tu la manusia kan.. bila dah sakit hati terus tak leh pikir dan tapis apa orang lain cuba nak sampaikan / maksudkan.. lebih2 lagi kalau orang tu ada barang lebih baik dari kita..

wifenavy berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Pain sama berkata...

Hehe,.. Btl2.. Sokong wifenavy

parkbhuthe berkata...

wakakkaka sempat ag tuh

gadis keyel berkata...

Hahaha..ciot jerk

Related Posts with Thumbnails

Send e-mail to me now!!