Translate

Website Translation

Sabtu, 25 Julai 2009

...Rahsia Bantal...

Terdapat beberapa ketegori bantal dan perwatakan:-

1) Memeluk Bantal

Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal

Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping.

Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal

Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki

Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal

Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

6) Tidak punya bantal

Kasihan betul... pergilah kedai beli satu


walobagaimanapon...kita smua xpsti akan kesahihannya...Wallahualam...

12 Pengomen:

Tanpa Nama berkata...

Haa.. Tgk2 la diri sendiri yek.. hehe

parkbhuthe berkata...

haaha aku gune satu bantal... hehhe

Pain sama berkata...

yke ni.. cm bnyk je aku tgk.. hehe

faiq berkata...

ini benar ke.
rekaan semata-mata

Pain sama berkata...

Xsure nk ckp cmne, tp leh nilai sendiri.. hehe

amali berkata...

aq plak tido stgah bantal.. stgah lagi kasik kosong nanti kalo da boring sblah, pindah sblah lagi.. ape rahsia tdoq sblah bantal je ea???

amali berkata...

lg 1, cane ngan tidoq melipat bantal?? hehehe

Pain sama berkata...

Kalo tido sebelah bantal tu rasenye penjimat n den kalo tdo lipat bantal tu rasenye kedekut.. huhu.. =p

gadis keyel berkata...

Camne kalo ngan owg suke tdor kat bantal owg len??dier dew bantal tapi menyibok himpit2 kat bantal owg len??aku rase maknenyer nak ne trajang ngan aku tu..ye tak??

Pain sama berkata...

Haha.. Betoi tu.. =)

c0nan_syuxuky berkata...

huhu..camner lau bantal tu aku suka peluk satu..letak bawah kaki satu..last2 tada bantal langsung bila da bgn tido tu..
camner tu..kasitau..
hahah

Love Amni berkata...

aku tido peluk bantal..
selimut dua atau tiga..

Related Posts with Thumbnails

Send e-mail to me now!!